Szeretettel köszöntelek a HuMuSz Szövetség közösségi oldalán!
http://humusz.network.hu Csatlakozz, ha fontos neked a környezettudatosság, és hogy kevesebb legyen a szemét! A HuMuSz hasznos tippekkel szolgál, amelyekből ötleteket meríthetsz, és ha neked van, oszd meg velünk!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HuMuSz Szövetség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HuMuSz Szövetség közösségi oldalán!
http://humusz.network.hu Csatlakozz, ha fontos neked a környezettudatosság, és hogy kevesebb legyen a szemét! A HuMuSz hasznos tippekkel szolgál, amelyekből ötleteket meríthetsz, és ha neked van, oszd meg velünk!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HuMuSz Szövetség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HuMuSz Szövetség közösségi oldalán!
http://humusz.network.hu Csatlakozz, ha fontos neked a környezettudatosság, és hogy kevesebb legyen a szemét! A HuMuSz hasznos tippekkel szolgál, amelyekből ötleteket meríthetsz, és ha neked van, oszd meg velünk!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HuMuSz Szövetség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a HuMuSz Szövetség közösségi oldalán!
http://humusz.network.hu Csatlakozz, ha fontos neked a környezettudatosság, és hogy kevesebb legyen a szemét! A HuMuSz hasznos tippekkel szolgál, amelyekből ötleteket meríthetsz, és ha neked van, oszd meg velünk!
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
HuMuSz Szövetség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az EU legnagyobb, környezetvédelemmel foglalkozó konferenciájának idén több szponzora is akadt, ami számos civil szervezetet felháborított, ugyanis olyan nagyvállalatok támogatták az eseményt, mint a Coca-Cola, vagy a brazil etanolgyártók szövetsége.
A Demarche nevű szervezet aktivistái a Coca-Cola PR-vezetőjének felszólalásakor két vörös lepedőt emeltek fel, megakadályozva felszólalását, amiken az és 'A BP, a Coca-Cola és más bűnözök szponzorálják ezt az eseményt’, illetve A 'GreenWeek annyira zöld, mint ez a molinó' feliratok voltak olvashatók. Körülbelül negyed óra után folytatódott a konferencia.
![]() A felszólalók közül többen is szóvá tették, hogy mivel a fogyasztók egyre nagyobb része tartja fontosnak olyan termékek vásárlását, amik kevésbé szennyezik a környezetet, a gyártók között verseny indult meg, hogy ki tudja zöldebbnek láttatni magát, pedig a marketingen kívül sokszor ez semmi mást nem jelent. Pauline Desforges, az Ogilvy globális fogyasztói felméréseit ismertetve rámutatott, hogy a fejlett és a fejlődő országokban is évről évre egyre többen tartják fontosnak a környezetvédelem problémáját, és egyre többen hajlandóak többet is fizetni olyan termékekért, melyeknek elállítása során az ökoszisztémára való hatását megpróbálják csökkenteni. A környezetvédelmet komolyan vevő cégek azt szeretnék elérni, hogy legyen egy egységes címkézési rendszer, minden terméken tüntessék fel az előállításához szükséges széndioxid kibocsátást, az ökológiai rendszerre kifejtetett hatását – például mennyi vizet vagy veszélyes anyagot kellett felhasználni. |
![]() |
![]() |
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!